4 důvody pro analýzu

4 důvody proč dělat analýzu a návrh eshopu

  1. Pomůže při výběru dodavatele

Dnes se vývojem eshopů na míru zabývají desítky firem. S různými technologiemi, zkušenostmi, kvalitou, tradicí, cenou, s různě spokojenými zákazníky. Zorientovat se a správně vybrat dodavatele je zcela klíčový ale často obtížný úkol. Rozhodovat byste se měli na základě více kritérií (o tom, jak Vám můžeme pomoci při výběru dodavatele čtěte zde) a cena bude jistě jedním z nich. Námi zpracovaný návrh eshopu můžete zaslat kterémukoliv výrobci eshopu a nechat si podle něj určit cenu budoucího díla.

  • Získáte objektivní porovnání cen, protože všichni dodavatelé budou nabízet cenu za stejný rozsah prací.
  • Neplatíte analýzu vícekrát u každého dodavatele zvlášť, protože ji máte kvalitně zpracovanou odn nezávislé autority.
  1. Lépe pochopíte své vlastní potřeby a nový eshop je pak na 100% naplní

Víte, co chcete? Ovšem! Ale eshop na míru, je komplexní dílo s mnoha funkcemi, vazbami do jiných prostředí a dopady na obchodní i výrobní procesy ve firmě. Provedení jednotlivých stránek eshopu, návaznosti business procesů, integrace podnikových systémů, logistika – to vše jsou oblasti, které se eshop od eshopu liší. Obchodník se často „odevzdává“ plně do rukou dodavatele „protože ten má zkušenosti“. Je ovšem důležité, aby se výsledné řešení přizpůsobilo Vašemu fungování a dokázalo je vylepšit a ne naopak.

  • Analyzováním Vašich potřeb společně objevíme „bílá místa“ na mapě Vašich představ o budoucím e-commerce systému.
  • Vypracováním návrhu je vyplníme přesnými formulacemi požadavků.
  1. Rychleji a správně akceptujete výsledné dílo

Budování eshopu bývá poměrně rozsáhlý projekt trvající i několik měsíců. V jeho průběhu může dojít i ke změnám a nejdůležitějším milníkem je úspěšná akceptace tzn. převzetí díla z Vaší strany. Při vývoji software je celkem běžné, že některé funkcionality nejsou odladěny na 100%. Bez podrobného zadání je pro Vás velice těžké všechny funkce správně otestovat a také argumentovat nesoulad zadání a výsledku.Návrh eshopu pro Vám

  • bude vstupním dokumentem pro testování
  • bude přehlednou evidení pro akceptaci
  • umožní zodpovědně prohlásit dílo za plně funkční a hotové
  1. Usnadní kontinuitu Vašich e-commerce aktivit

Většinu eshopů na míru si pořizují společnosti, kde investor není přímou obsluhou eshopu. „Má na to lidi“, jak se říká. Někdy i celý tým lidí, který podléhá personálním změnám. Návrh eshopu pro ně bude na dlouhou dobu dokumentací, kterou můžete používat pro zaškolení nových pracovníků a plánování budoucího rozvoje.